سوالات متداول

لطفا قبل از ارسال پیام به ما سوالات متداول را بخوانید.

سفارش ما چه زمانی ارسال می شود؟

تا قبل از ساعت ۱۱ اگر سفارش ثبت شود همان روز سفارش یا یک روز بعد(باتوجه به همکاری با تامین کنندگان مختلف) با پست پیشتاز ارسال خواهد شد در غیر اینصورت به روز کاری بعدی موکول خواهد شد.

شرایط بازگشت کالا و انصراف از خرید چطور می باشد؟

در راستای ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان نایس تیپ،ضمانت هفت روز تعویض و یا برگشت در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است جهت عودت کالا، مشکلات مطرح شده از جانب مشتری توسط کارشناسان مدیسه مورد بررسی و کنترل قرار گرفته و در صورت تایید، کالا مشمول استفاده از این ضمانت می باشد. وجود جعبه و کلیه ملحقات، جدا نشدن تگ و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ شرایط لازم برای بازگشت و تعویض کالاست. همچنین درصورت دریافت هدیه از مدیسه (مانند کالاهای رایگان) و تمایل به عودت بخشی یا همه سفارش، لازم است هدیه نیز به همراه کالای عودتی بازگردانده شود.

توجه: امکان تعویض سایز برای کالاهای رایگان وجود ندارد.

توجه ۲: پس از تحویل کالا جهت مرجوعی، رسید دریافت شده از مامور پست یا پرسنل توزیع نایس تیپ را برای پیگیری‌های بعدی حتما نزد خود نگه دارید.

 برای انصراف از خرید در شرایطی که هیچ‌گونه دخل و تصرف اعم از باز کردن پلمب، برچسب‌ها ،وکیوم و شیرینک در کالا ایجاد نشده باشد از طریق تلفن و یا ایمیل مراتب را به مرکز پشتیبانی نایس تیپ اطلاع دهید.

• لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی کالا یا هرگونه مغایرت را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

• مشتریان محترم شهرستان توجه داشته باشند هنگامیکه بسته پستی خود را دریافت می‌کنند، ابتدا سلامت فیزیکی جعبه را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از تحویل آن خودداری نمایند.

 در مورد پوشاک، محصول فقط پرو شده ، بوی عطر و بدن را نگرفته باشد، تگ و سایر ملحقات لباس جدا نشده باشد و در حالت نو و اولیه باشد.

مناسب نبودن سایز محصول دریافت شده

در نظر داشته باشيد تعويض کالا فقط به منظور تعويض سايز مي باشد و امکان تعويض با مدل و رنگ ديگري ممکن نيست.

  • اگر ساكن شیراز هستید:

پس از بررسی موجود بودن سایز مورد نظرتان در سایت،با پشتیبانی مدیسه تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای ارسال سایزجديد شما صورت گیرد. درصورت موجود نبودن سایز مناسب،فرم بازگشت کالا را جهت عودت محصول تکميل نماييد.

  • اگر ساكن شیراز نیستید:

متاسفانه در حال حاضر امکان تعويض سايز در شهرستان وجود ندارد به همين خاطر مي بايست فرم بازگشت کالا را جهت مرجوع شدن كالا تکميل نمایید

لطفا توجه بفرمایید همکاران بخش ارسال نایس تیپ در شهر شیراز و در هنگام تحویل انواع كالا، زمانی کوتاه برای حصول اطمینان شما از سلامت كالا منتظر خواهند ماند اما بدیهی است که با توجه به ماهیت بعضی از كالاها نیاز است پس از دریافت كالا،آن را تست كرده و پس از آن تصمیم عودت یا تعویض سایز را بگیرید

مغایر بودن محصول دریافت شده

تیم مدیسه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا اطلاعات و تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت، رنگ و جنس، مطابق نمونه اصلی باشد. بر همین اساس اگر محصول خریداری شده توسط مشتری دارای مغایرتی با اطلاعات درج شده در سایت باشد، مشتری می تواند از حق استرداد کالا استفاده نماید.برای استفاده از این سرویس حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از مشاهده مغایرت، با تیم پشتیبانی مدیسه تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که جهت عودت، کالا باید در شرایط اولیه باشد. در مواردی که مغایرت کالا قبل از خارج شدن آن از حالت پلمپ قابل تشخیص است، لطفا کالا را به همان صورت پلمپ به مدیسه باز گردانید.

وجود ایراد در کالای خریداری شده

مشتریان محترم در صورت مشاهده هرگونه ایراد در کالای دریافتی خود باید حداکثر تا ۲۴ ساعت به همکاران ما در واحد پشتیبانی مدیسه اطلاع داده و بلافاصله کالا را جهت تعویض، عودت دهند. در این شرایط در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر، مطابق درخواست مشتری، مبلغ آن به حساب وی واریز میگردد..

 

لازم به ذکر است جهت تعویض کالا، کامل بودن بسته خریداری شده، جدا نشدن تگ محصول و رسید خرید ضروری است. متاسفانه رسیدگی به درخواست هایی که پس از ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند، میسر نخواهد بود.

پیگیری سفارشات چگونه است؟

معمولا اکثر سفارشات توسط شرکت پست ارسال می شود شما می توانید در ساعات کاری عصر با پشتیبانی ما در تماس باشید و کدرهگیری خود را از ما دریافت نمایید.

یک ایمیل برای ما بفرستید

تلفن های تماس:

پاسخگویی تلفن از ساعت ۹ الی ۱۴ _ عصر ۱۷ الی ۲۱

تلفن های همراه: ۰۹۱۷۸۸۵۴۰۳۹

 تلفن ثابت: ۰۷۱۳۷۲۵۴۶۸۲

(در صورت عدم دردسترس بودن تلفن ثابت لطفا با شماره های همراه تماس گرفته شود)

کدپستی: ۷۱۵۵۶۳۶۹۸۵

فرم ثبت تماس یا شکایت